lördag 15 januari 2011

Lördagen den 15:e januari 2011

Mitt nionde.....

.....kommer mer än en månad efter det åttonde inlägget. Beror mest på min ovana att blogga samt att det har varit en hektisk tid den senaste månaden. Bland annat har jag firat Jesus födelsedag den 24:e december. Krävdes mycket förberedelse och efterarbete. Eller, det var nog inte så mycket hans födelsedag jag firade utan julskinkan och den andra goda maten som jag ägnat mycket tid åt. Enligt badrumsvågen var julen en riktigt lyckad högtid :). Utöver att äta onödigt mycket mat har jag slutfört mina lärarstudier vilket resulterat i att jag nu är "riktig" lärare. Hade tur och fick jobb dagen efter examen. Så allt känns helt okey nu.

Ska försöka att blogga lite mer frekvent i framtiden. Men man vet aldrig. Det tionde inlägget kanske aldrig kommer. Kommer säkert bli lika mystiskt som manuset till Stieg Larssons fjärde bok. Har Håkan ett tionde inlägg gömt i madrassen? Hoppas skitstöveln publicerar skiten innan han kilar vidare.......

2 kommentarer: