lördag 4 december 2010

Lördagen den 4:e december

Mitt åttonde.....

.....blogginlägg. Den senaste veckan har varit mycket kall. Det är inget jag gillar. Visserligen funkar värmen bra i huset nu till skillnad från förra vintern. Då var det inte världsklass på värmen här i huset. Snarare tvärtom, korpklass. De gråa långkalsongerna och jag har funnit varandra och vi vill sällan vara separerade från varandra. När jag duschar brukar jag lägga långkalsongerna på handfatet så vi kan vara så nära varandra som vi bara kan. Men just nu är det bara 4 grader kallt och det är helt okey

Mitt arbete med c-uppsatsen fortgår, ja just det, den förbannade c-uppsatsen som jag döpt den till. Arbetet med c-uppsatsen är ganska jobbigt nu, mycket att göra för att det ska bli så bra som möjligt. Den 21/12 ska vi "gå upp" med uppsatsen. Får hoppas att det inte är alltför mycket som behöver kompletteras. Hur som helst räknar jag med att bli "riktig lärare" i mitten av januari. Känns som att ett sabbatsår vore på sin plats sen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar