fredag 26 november 2010

Fredagen den 26:e november

Mitt.....

.....sjätte blogginlägg tillägnar jag en mycket god vän. Vi har inte träffats sedan i mars. Det är länge sedan och jag har saknat Dig. Förra vintern umgicks vi nästan dagligen, dygnet runt. När vi sedan tappade kontakten var det något som saknades mig. Men det bär mig emot att erkänna att jag i början av april var glad att slippa Dig. Kändes som att vi hade slitit på vårat förhållande och var trötta på varandra. Och jag såg på Dig att Du såg nött ut, lite sliten i ljumskarna. Men det kan ha varit en synvilla.

Vet inte hur du kände men nu finns det tid för oss att prata ut om vårt förhållande. Inser även nu att det är något som saknas mig. Nämligen Du min vän. Redan så tidigt som i förra veckan letade jag efter dig, visste inte riktigt vart Du hade tagit vägen. Kollade på Facebook i förhoppning om att Du fanns där. Men Du hade tydligen inte skaffat konto där. Efter att ha kontaktat programmet "Efterlyst" fick jag napp. Fick ett hett tips. "Leta bland kortare varianter av mig" var rådet jag fick. Va? Är det dvärgar jag ska leta efter? Var hittar jag dvärgar? Har visserligen två dvärgliknande saker här hemma på 2,5 och och 6 år men efter ganska noggranna undersökningar kunde jag inte finna Dig hos mina dvärgar.

Grät hysteriskt och kände att jag måste göra något för att inte all mascara skulle rinna ner på kinderna och avslöja mig. Avslöja min oerhörda besvikelse. Avslöja min manliga kvinnlighet. Avslöja min kvinnliga manlighet. Beslutade mig för att duscha av mig det svarta eländet i ansiktet. När jag med mascara ända ner till mitt bleka knäveck öppnade min välordnade garderob för att hämta någorlunda rena kalsonger fann jag DIG. Du var lika grå som jag minns Dig från det senaste tillfället vi var ensamma med varandra. Jag älskar Dig. Mina älskade långkalsonger.

1 kommentar:

  1. Ska ni börja sova tillsammans? Ska jag flytta ut ur sovrummet?

    SvaraRadera